Brief vir die toekoms, v2.0

Gyan

Jou naam beteken kennis, maar ek dink jy weet dit. Jy lewe asof jy al ‘n paar kere hier was. Die spreekwoordelike ou siel. Niks “frivolous” omtrent jou nie. Jy lewe ernstig. Met mening. Doelgerig. Uitermatig doelgerig. Tussen jou pa se aandagafleibaarheid en jou ma se uitstellery, weet ek nie waar jy hierdie eienskap gekry het nie. Bou daarop voort!

Eendag gaan ek dit vergeet het, want dis wat die natuur ma’s laat doen sodat hulle nog babatjies sal kry, maar laat ek dit nou maar uitdruklik hier stel: jy slaap fokken min. Ek wens ek kan sê dit raak beter, maar ek glo dat teen die tyd wat jy hierdie brief lees, jy dit waarskynlik in die na-middernagtelike ure sal doen, want dis hoe jy rol. Nog altyd. Van voor jy gebore is. Jy’s nie ‘n slaper nie. Jy’s oppad iewers heen. Goed om te doen. Wie’t tyd om te slaap.

Jy’t ‘n hengse humeur. Strip jou moer tussen een asem teug en die volgende. En raak dan net so gou weer goed. Jou pa sê jy’s net soos ek in daai geval. Voor hom maak ek of ek verontwaardig is dat hy so iets sal dink, maar ek weet dis die waarheid. Onthou net, soms is dit nie die moeite werd om so kwaad te word nie, want mens moet omtrent altyd weer goed word. En die wêreld gaan jou gereeld kwaadmaak. Veral die dwase wat daarin woon.

Jou ouma Christa noem jou Ollie. Kort vir Olifant. Ek dink sy het ‘n punt beet. Jy neem waar. Sien alles. Oorweeg langsaam die situasie en tree dan op. Maar as jy eers beweeg keer niks jou nie.

Jy’s ‘n vriendelike baba. Ernstig, maar jou hele gesiggie glimlag saam as iets vir jou amusant is. Jou boetie is jou lewe. As ek jou kry het jy gangaf gekruip om by sy kamer uit te kom. Jy is jou boetie se lewe. Eendag as julle twee jong ramme is, moenie baklei oor meisies en partytjies en rugbyspanne nie. Wees lief vir mekaar. Regtig lief. En wys en sê dit vir mekaar. Of dit nou manlik is of nie.

Jou ma is nie die wêreld se mees demonstratiewe mens as dit by gevoelens kom nie, maar tussen jou en Arjun het al my skanse verdwyn. Julle is albei liefdevol, vol drukkies en soentjies. Jy kom lê gereeld jou kop teen my of jou pa se skouer of been of arm vir ‘n bietjie rus en liefde.

Onthou dit – maak nie saak hoe oud jy is nie, by my sal daar altyd bietjie rus en liefde vir jou wees.

gyan

2 thoughts on “Brief vir die toekoms, v2.0

  1. seegogga Januarie 29, 2015 / 11:10 nm

    OO ek het ook so ‘n minslaap kind gehad. Sterkte! mooi geskryf

Lewer kommentaar

