Nog ‘n brief vir die toekoms

My liefste Arjun

Môre word jy 4! Ek weet dis die grootste cliché, maar waar stap die tyd met ons heen?

Jy is nou ‘n regte seuntjie. Hou van hoog swaai, spring, en blitsvinnig ry op jou fietsie. Jy’s pal vol bloukolle en skrape en vol stof en modder (en kom ons wees maar eerlik, snot ook). Jy’s ‘n gawe boetie en gun vir Gyan baie van jou tyd en speelgoed en deel jou ma en pa ook ewe geredelik. Dankie daarvoor – jou boetie is ‘n knaap wat baie tyd in beslag neem.

As jy in die oggende met jou warm lyfie by ons kom inkruip en jou boetie styf vasdruk en sê “kyk mamma, dis jou whole family!” weet ek nie hoe om my hart in een stuk te hou nie. Jy druk jou boetie dat hy eintlik kreun en sing vir hom “hallo little darling!” – ek weet nie eens waar jy aan al die goed wat jy kwytraak kom nie. Jy’s vrek nuuskierig. Grou oral waar jy nie moet nie. Ek en jou pa kan nie eens in ‘n tipe grootmens kode probeer praat nie, jou ore hoor (en verstaan!) alles.

Ek is trots op jou. Jy is vriendelik, aanpasbaar, openhartig en vol moed. Jy’s ‘n jaar jonger as al die maatjies in jou kleuterskoolklas maar jy gaan net aan. Niks keer jou nie. Ek het voor jou geboorte vreeslik gewonder watter naam om vir jou te kies, maar ek kan sien ek was reg. Jy is aantreklik, sensitief, standvastig, braaf, lojaal teenoor vriende en het ‘n streng pligsbesef.

Bly altyd ‘n dromer wat lang stories kan uitdink en maklik kan lag. Moenie dat die grense van die lewe jou inperk nie. Jy bring lig waar jy gaan. Moenie ooit ophou vrae vra nie. Werk dalk aan jou hardkoppigheid – dis een van jou ma se minder goeie eienskappe wat jy geërf het…

En, die belangrikste vir ‘n ma se hart, moet nooit ophou drukkies gee terwyl jy fluister “my is liefie vir jou, mamma” nie.

My is liefie vir jou ook…

arjun.swing.crop

2 thoughts on “Nog ‘n brief vir die toekoms

  1. Linda Januarie 26, 2015 / 6:19 nm

    Beautiful photo. 🙂

Lewer kommentaar

