Vir my Pa. Vir Vadersdag

 

Pa,
 
Ek het vergeet om Pa se pakkie vir Vadersdag te pos. Daar’s
‘n blou baadjie in om by Pa se oe te pas en lekkergoed, want ek weet hoe baie Pa van ‘n klein skaftan hou. Ek ken net die woord omdat Pa dit vir my geleer het.
 
Saammet soveel ander woorde. Rangeerwerf, trajek, tes, en ‘n duisend wat ek alweer vergeet het, omdat ek langs Pa kon sit terwyl Pa blokraaie invul. Ek gebruik ook ‘n klomp wat nie bestaan nie, maar in Pa se kinders se huise het dit nou al gebruiklik geword. Ons sit net die “soos Dawie altyd se” caveat by.
 
Ek weet nie meer hoe dit gekom het dat ons Pa, skelm, agter Pa se rug, Dawie noem nie. Want ek weet Pa haat daai verkleiningsvorm!
 
Dankie dat ek ‘n liefde vir lees en woorde en sinsnedes uit liedjies en verdwaalde strofes uit verse by Pa geleer het. Hoekom Pa ander se woorde nodig gehad het weet ek nie, want Pa het ‘n goue tong. Vir argumenteer, redeneer en vir kak praat.
 
My tuin is nie so mooi soos Pa s’n nie. Ek weet nie mooi hoe om steggies te maak nie, maar ek loop nie verby ‘n vetplantjie of aalwyn sonder om te dink dat Pa daarvan sal hou nie.
 
Ek mis ons saam fliek kyk.  Pa en ek is altwee suckers vir ‘n liefdesverhaal. Al hou ons onsself so tough en traak-my-nie-agtig. Daar het nooit ‘n bedelaar aan die deur geklop wat nie met ‘n broodjie of blikkie kos daar weg is as Pa die deur oopgemaak het nie.
 
Dankie dat Pa al die jare so hard (waarskynlik te hard) vir ons gewerk het. Ek het nooit iets kortgekom nie, maar was ook nie bederf nie. Ons het oor ‘n wye verskeidenheid goed in die huis gepraat en my horisonne was wyd oop. Pa het my geleer om dieper te kyk. Na mense en probleme en goed.
 
Pa is die heel beste Oupa.
 
Geniet Pa se Vadersdag. Ek weet ons praat nie genoeg nie, maar dis maar hoe ons tweetjies is. Selfs van aangesig tot aangesig is ons soms maar dun op woorde.
 
Ek verlang. Ons moet weer ‘n slag Canasta speel.
 
Baie liefde
Pa se witbroodjie. 
 
 
One thought on “Vir my Pa. Vir Vadersdag

  1. Son Junie 14, 2013 / 3:48 nm

    Ai Jane – laat jy my nou tissues soek so op die Vrydag agtermiddag. Dis ‘n vreeslike mooi brief.

Lewer kommentaar

