Lag ‘n slag

Cyanide and Happiness, a daily webcomic

Ek lag baie maklik. Ek lag nie altyd vir geskikte goed nie, maar ek lag nogsteeds. Party mense sal sê van die goed waaroor ek lag is “siek” of “weird” of net gewoon nie snaaks nie. Ek lag nogsteeds elke keer.

Ek altyd lag vir grappies met diere in. Vertel ‘n grap + sit ‘n dier in + gee vir die dier menslike eienskappe, soos praat = ek lag. My gunsteling tekenprent kunstenaar is Gary Larson met sy “The Far Side”. Sy koeie praat almal. Van al die diere is ‘n pratende koei vir my omtrent die snaakste.

Ek is mal oor Cyanide & Happiness, seker omdat dit so “af” is.

Ek kan nie ‘n grap vertel nie, want die grappe wat vir my snaaks genoeg is om oor te vertel laat my elke keer weer so lag dat ek nie by die punchline kan uitkom nie. Ek lag op ongepaste tye. Ek lag onbeheerslik saammet my sussie, oor wie weet wat, ‘n woord tussen die twee van ons is genoeg om ons ure besig te hou. Ek lag vir slim woorde en oulike idees. Ek lag vir double entendres. Ek dink gereeld die lewe is snaaks.

Is dit net ek of lag mense nie meer genoeg nie? Nie maklik genoeg nie, nie vinnig genoeg nie, nie hard genoeg nie. Nie genoeg genoeg nie.

11 thoughts on “Lag ‘n slag

  1. Lize Junie 14, 2009 / 8:37 nm

    Ek’s ook ‘n huuuuuge cyanide & happiness fan! Soos jy se – ander mense sal dit seker “siek” of “weird” vind, maar ek dink dis flippen funny!

  2. Hanlie Junie 14, 2009 / 8:41 nm

    Jy’s reg! Ons lag hopeloos te min… Ek dink ons het heeltemal te blase geraak. Ek en my vriendin kan net vir mekaar kyk om histeries aan die lag te raak!

  3. Sonkind Junie 14, 2009 / 9:50 nm

    Ek het anderdag geskryf oor ek en my suster wat vir die vreemdste goed op die vreemdste tye kon lag en ook soms gelag het waar ons eintlik moes huil. My ma het altyd gespot en gese ons lag oor hierdie goed, want as ons sou huil sou ons nooit weer opgehou huil het nie, so nou lag ons maar. Ek mis die lag saam met hulle.

  4. kaalvoetinireen Junie 15, 2009 / 7:14 vm

    Ek lag ook eerder voor ek huil! Jane, jy is nie die enigste een wat vir “af” of “weird” goed lag nie! Ek love Cyanide & Happiness!
    Happy Tree Friends is so af cartoon wat baie snaaks is…kyk bietjie op youtube!

  5. Wipneus! Junie 16, 2009 / 8:41 vm

    Ek lag punt. Oor alles wat vir my snaaks is, en uhmmm ek sien soms lag ek alleen. Die teken dat iets nie regtig snaaks was nie. :mrgreen:
    Lag sit sonskyn in jou dag. Dis sleg vir jou inner well being om met ‘n lang gesig rond te loop.

    Ek hou ook van Cyanide & Happiness! Dis hillarious!

  6. Emil Junie 16, 2009 / 7:15 nm

    Cyanide & Happiness rock!

  7. Girl van die Suburbs Junie 17, 2009 / 3:46 nm

    WoW, ek dink dit is ‘n gawe om te kan lag al is iets nie so snaaks nie. Om ge-entertain te word deur wat jy hier gelys het is regtig cool! Moenie dit verander nie. Daar is genoeg suurknolle in die rondte!

  8. demoerin Junie 18, 2009 / 7:55 vm

    Dit is goed om te lag!
    Cyanide is een van die BESTE, naas kaaskrul natuurlik!

  9. Neil Junie 26, 2009 / 7:36 vm

    my gunsteling. daars ‘n Facebook groep wat ‘n magdom van die cartoons het. Tussen Cyanide en Zapiro het mens niks meer nodig nie.

Lewer kommentaar

