Cheers!

Ek is vandag al vir 2 jaar lank ‘n blogger. Was nog altyd ‘n bogger (?) My eerste post is by iblog gemaak.

Dankie vir die lesers, vir die ander skrywers, vir die karakters in my lewe. Vir die wat oor my nonsens wil lees, vir die wat altyd ‘n kommentaartjie los. Ook ‘n dankie vir die wat net lees, maar nie kommentaar lewer nie.

My blog het as iets begin om my besig te hou in Swede en daar is dae wat ek dit haat om ‘n blogger te wees en wat ek sommer alles wil uitvee en net wil verdwyn. Ek het nie gedink blog vat so baie tyd nie. Ek het nie meer so baie tyd nie, maar die bloggers en die blogwêreld het onder my vel ingekruip en so deel van my geword dat ek nie sal kan ophou nie, al wil ek… Ek dink nie ek is ‘n besonderse “goeie” blogger nie en dis waarskynlik net hardkoppigheid wat my nou al twee jaar lank laat deurdruk.

So cheers. Drinks are on me!

P.S Nice to meet you! 😉

16 thoughts on “Cheers!

  1. Thea Junie 1, 2009 / 8:24 vm

    Ek’s bly jy byt nog vas met blogging. Ek lees graag jou inskrywings al lewer ek nie altyd kommentaar nie en ek dink ons voel almal baie keer lus om sommer net heeltemal te verdwyn! Dus… dankie vir jou ook vir 2 jaar se lekker inskrywings!! Cheers!!!

  2. Wipneus! Junie 1, 2009 / 8:31 vm

    Baie geluk Janie!!! Jou blog is een van my gunstelinge!!! Cheers op die volgende 2 jaar!!!

  3. Justine Junie 1, 2009 / 10:26 vm

    Baie geluk Jane ek saluut jou en wens jou jare en jare van gelukkige blogging toe.

  4. Jenny Junie 1, 2009 / 10:42 vm

    Baie Geluk met jou blog-verjaardag!
    Hoop dat jy nog sommer baie lank in die blogwereld met ons sal wees!

    Cheers Janey!

  5. Hanlie Junie 1, 2009 / 12:01 nm

    Gelukkige blog-verjaardag! Ek is bly dat jy deurdruk met die bloggery… Ek geniet jou stories vreeslik!

  6. Emil Junie 1, 2009 / 12:21 nm

    Ditto. Ek mag daar dan nog baie wees 😆

  7. H1N1 Junie 1, 2009 / 4:40 nm

    Geluk- en ek is so pas vandag gebore.

  8. rosalindfranklin Junie 1, 2009 / 4:56 nm

    Ek is bly jy is hardkoppig.
    Baie geluk netjane, jy voel vir my soos ‘n tipe sussie, want baie keer werk jou kop nes myne ( dis nou uitgesluit die deel van my kop wat raas)
    🙂

  9. Carolina Junie 2, 2009 / 12:04 vm

    Geluk!! Ekke lees graag jou inskrywings!

  10. Pieter van Wyk Junie 2, 2009 / 8:34 nm

    Ek weet hoe jy voel! Ek is nou maar 4 maande besig en al klaar waar jy is na 2 jaar. Jy sal verbaas wees hoeveel mense jou stories lees en dit maak ons dag n’ bietjie beter!

  11. ICE Junie 3, 2009 / 2:35 nm

    Nice one!

    Geluk Jane!

    Ek voel gereeld om alles te delete…

Lewer kommentaar

