Heimweë

My Lief

Kom ons vlieg weg Swede toe,

daar waar dit net ons twee en lang donker nagte was. Daar waar die son nie altyd ondergegaan het nie en waar die blare groen-geel-weg geraak het.

Die plek waar “Tag mot Ropsten” ons na vreemde plekke kon neem en as die telefoon gelui het, die mense buitendien net in tale gepraat het wat ons nie verstaan nie.

Ek verlang na die ICA se “2 for 99” en appeltert.

Ek verlang na ons stappies na die see wat meer soos ‘n groot dam gelyk het.

Kersfees voel nog nie soos Kersfees nie, want dis warm. Rooiwarm, nie witkoud sodat Rudolf kan kom nie.

Ek wil weer kerm oor pryse en herwinning en duur koffie en slegte brood. Ek vat met liefde onvriendelike mense en ‘n tekort aan vanielje geursel.

Dit was net ons.

Daar was nie verstopte dreins, grassnyers wat breek, swembaddens wat groen word en wekkers wat lui nie.

Daar was nie company-, country- en friendship politics nie.

Net ek en jy.

Jag älskar dig.

One thought on “Heimweë

  1. boendoe November 4, 2008 / 4:06 nm

    Ek dink ek verstaan so ietsie van jou heimwee. Sterkte.

Lewer kommentaar

