Stockholm snapshots

Hierdie skip is tans op toer in die Baltiese see en doen aan by verskeie hawens

Foto’s!

Dis nie die beste in die wêreld nie (ek dink ek het op een of ander manier ‘n setting op my kamera verander, want deesdae lyk dinge nie meer vir my so lekker nie).

Lekker kyk, ek hoop julle kan uit die foto’s agterkom hoe mal is ek oor Stockholm!

 

 Twee foto’s van die “changing of the guards” by die Paleis. Die uitrustings is vir my belaglik!

‘n Ry tipiese “apartments”. Meeste van die woonstelblokke in Stockholm is in ‘n skakering van een van hierdie kleure geverf.

 ‘n Huis naby die water – nie moeilik om in Stockholm te kry nie, want daar’s omtrent orals water! Die mense op die jetty eet lekker roomys.

 Houtbootjies. Die absolute hoeveelheid bote in Stockholm sal my altyd bybly.

 Die Stadsaal. Die drie goue krone is die simbool van Stockholm.

 ‘n Vista van Stockholm (Baltiese see is sigbaar) geneem vanaf die televisie toring. Die bote is veerbote oppad na Finland.

 

‘n Straat in Gamla Stan, die ou stad. Die straatjies is nog baie nou en die huise het baie karakter.

Die kerk wat uitsteek is my gunsteling in Stockholm, ek’s mal oor die toring.

  

19 thoughts on “Stockholm snapshots

  1. kaalvoetinireen Junie 4, 2008 / 3:04 nm

    Daar is absoluut niks fout met jou foto’s nie!!! Stockholm is regtig baie mooi en ek sal beslis eendag daar ‘n draai wil maak. Ek hou veral van die ou geboue en die karakter. EK het ‘n Prof gehad wat gereeld daar gaan werk het en hy het altyd die mooiste foto’s teruggebring.

    Dankie vir die blik op ‘n ongelooflike plek…

  2. René Junie 4, 2008 / 3:16 nm

    /me sit in die hoekie en vee selfbejammerings traantjies af!

    Nou wil ek ook BAIE graag Stockholm toe gaan! Dis onge-freaken-looflik baie mooi!!!

  3. boerinballingskap Junie 4, 2008 / 3:40 nm

    Dankie dat ons deur jou lens na daai mooi wereld kan kyk. Hoe lyk dit dan so mooi sonnig? Het gedog Swede is net koud, bewolk en grou? Wys jou net hoe verkeerd mens kan wees.

  4. Reisiger Junie 4, 2008 / 3:41 nm

    Stunning!! Ek kan sien hoekom jy moeilik van Stockholm gaan afskeid neem. Dis ongelooflik mooi!! Ek dink jy moet êrens in die toekoms vir ons bloggers ‘n toer reël na die Skandinawiese lande en dan’s jy sommer ons toergids. Hoe klink dit vir jou Jane?!! 😉

  5. netjane Junie 4, 2008 / 3:45 nm

    Ons het op die oomblik vreeslik lekker weer Boer, 25 grade, met sonskyn van 4 uur in die oggend tot na 10 in die aand!

    Reisiger – ek’s in!

  6. Eendjie Junie 4, 2008 / 4:06 nm

    Pragtig! Laat my dink aan Holland.

  7. Wipneus! Junie 4, 2008 / 4:16 nm

    Fantasties, ek moet hierdie plek besoek….ek is versot op ou geboue ek skimp altyd by Nikita om vir my ou geboue te wys.

    Daardie foto van die skip is baie, baie mooi!

    Dankie NJ.

  8. Reisiger Junie 4, 2008 / 4:24 nm

    Die son wat so vroeg opkom en so laat ondergaan was vir my vreeslik snaaks toe ons Europa die eerste keer besoek het! Ons het stokflou terug gekom want ons het watter tyd in die aand eers gaan slaap en was baie vroeg weer op oor ons niks wou mis nie!!

  9. René Junie 4, 2008 / 4:34 nm

    Flip daai boot is mooi!!!!

  10. Pikkelik Junie 4, 2008 / 7:56 nm

    Wow, die foto’s is stunning, maar daai guard se uniforms is nie net stupid nie, kyk hoe dikbek is daai ventjie… hiehiehie….

  11. Pikkelik Junie 4, 2008 / 7:56 nm

    Amper vergeet ek, jy het huiswerk!!! 😈

  12. Parenthesis Junie 4, 2008 / 8:33 nm

    Sheer escapism! Thank you for sharing these with us – it brightened up a rather dreary winter’s day no end.

  13. Emil Junie 4, 2008 / 11:16 nm

    Nog Bote!!!! Ek is ‘n Hollander – ek seil!!! Nog bote!!

  14. demoerin Junie 5, 2008 / 8:40 vm

    Ai, jy sal maak dat ek nou dadelik my tasse begin pak!

  15. maeree Junie 5, 2008 / 9:26 vm

    ah, hoe verlang ek nou! ek is twee jaar terug weg uit swede, maar rou nog steeds.

  16. Dellie Junie 5, 2008 / 6:23 nm

    Jou foto’s is stunning, man! Dankie vir die loertjie. 😉

Lewer kommentaar

