Een!

Ek is vandag vir 1 jaar lank ‘n blogger!

Time flies when you’re having fun. Dankie vir al die wat lees en kommentaar lewer – “you just keep me hanging on…”

Hier is dan ook my eerste inskrywing. As ek dit so lees kom ek nogal agter ek het ook al ‘n lang pad gestap!

I saw a guy (at least I think it was a guy) wearing a gasmask today. The gasmask appeared to be circa World War 2. I currently live in a very clean city in far northern Europe, so the gasmask was definitely not there to protect against air pollution. My first thought was “freak!”. And then I felt bad for thinking that. He/she/it probably looked at me in my crocs-shoes and thought “freak!” too.

I generally regard myself as quite forward thinking and mostly non-judgemental. Whenever I see an individual who doesn’t quite blend into the blandness which is acceptable society I always give a silent “whoo-hoo man! You go” in my heart, because I know I don’t always have the guts to carry off who I am. I still largely bend the knee to please society. I fight for that which I truly believe in, but I am happy to mostly just go with the flow.

It has since struck me that I am perhaps the bigger freak for still thinking that others’ opinions of me determine my self-worth.

 

* Cupcake image from Free Gifts & Animations

11 thoughts on “Een!

  1. George Maru Junie 1, 2008 / 12:42 nm

    Baie geluk! Hoop dit was die eerste jaar van vele.

  2. sonkind Junie 1, 2008 / 1:10 nm

    ♪ ♪ Happy Happy Birthday ♪ ♪ ♪

    Onthou, ons gaan nog ‘n tequila drink as jy terug is in Suid-Afrika 🙂

  3. Pikkelik Junie 1, 2008 / 3:59 nm

    ♫♪ – Lekker verblog, ou maat, lekker verblog!!!♪♫
    Moet net nie ophou skryf nie…..

  4. Zee Junie 1, 2008 / 6:48 nm

    ♪ ♪ Lekker verjaar, Netjane, lekker verjaar ♪ ♪
    Sien uit na ons volgende 10 saam van blogging!

    Pikkie, ek hou van die verblog!!!

  5. Wipneus! Junie 1, 2008 / 10:12 nm

    Baie geluk NJ.
    Hoop ons gaan nog jare hier saam kuier.

  6. Jo-Ann Schou Junie 1, 2008 / 11:31 nm

    Hiep-hiep! Op nog ‘n jaar en posts by dosyne en alles van tant Koek en so aan… ek geniet my inloer by jou. 🙂

  7. Paula Junie 2, 2008 / 8:33 vm

    Baie geluk! Mag daar nog vele jare voorlê 🙂

  8. Dellie Junie 2, 2008 / 11:37 vm

    Welgedaan en baie geluk! Ek geniet dit ook baie om hier by jou te kom inloer. 😉

  9. Emil Junie 2, 2008 / 11:39 vm

    Baie geluk! Laat ons sien wat die volgende jaar inhou – troue, kinders ….?

  10. KruidjieRoerMyNie Junie 2, 2008 / 12:39 nm

    Baie geluk. Geniet die volgende jaar dv. Dis lekker om so te kan terug kyk op ‘n ou se skrywes.

Lewer kommentaar

