Waar is die dae?

Ek weet nie presies hoe dit gebeur het dat my matriekafskeid foto die reis meegemaak het Stockholm toe en nie agtergebly het in ‘n boks in Johannesburg nie. Ek weet ook nie hoekom ek toegelaat het dat die fotograaf my in so ‘n belaglike posisie afneem nie. Ek weet ook nie wat met die tyd tussen toe en nou gebeur het nie, want ek voel nog 18.

Ek dink dis weer tyd vir ‘n tag. Wys julle matriekafskeid fotos toe! Selfs die scary 80’s fotos. (Veral die scary 80’s fotos!)

Ek tag vir Da Mario, René en vir die Soldaat (sodat ons kan sien of hulle nog altyd sulke hot stuff was!).

19 thoughts on “Waar is die dae?

  1. Parenthesis Mei 15, 2008 / 7:20 nm

    Evil, evil – I can’t wait to see all those white suits and purple bow ties 😉

  2. Da Mario Mei 15, 2008 / 7:49 nm

    Oi… ek weet nie eers waar my pics is nie!! Ek glo dis iewers by my Ma, en ek het nie ‘n scanner nie en en en… 😀
    Thanks vir die tag, ek sal bietjie gaan soek as ek weer eendag huis toe gaan…. 😉

  3. kaalvoetinireen Mei 16, 2008 / 5:44 vm

    18 till I die sing Bryan Adams….ek staan daarby!!!
    Gelukkig het ek nie sulke foto’s naby om te wys nie! Ek haat foto’s…voel altyd so half broderig en ek lyk ook soos een 😆

  4. kaalvoetinireen Mei 16, 2008 / 5:45 vm

    Ek kan altyd my kleinboet se foto’s post want die het ek actually op my rekenaar…don’t know why…

  5. demoerin Mei 16, 2008 / 7:21 vm

    So ‘n grasieuse pose, laat my dink aan Queen Beatrice of iemand.

  6. René Mei 16, 2008 / 8:05 vm

    Meisie – maar jy het pragtig gelyk jong!!

    You’re ON girl!!! Kan nou nie verseker dat dit ‘n mooi prentjie gaan wees nie – maar ek sal die beste een uitsoek die naweek! Promise!!

    Kom nou Da Mario – moet nou nie ‘n pissie wees nie – jy gaan darem seker nie terugstaan vir so ‘n “tag” nie??

  7. netjane Mei 16, 2008 / 9:32 vm

    Ag nee man DM! Dan beter jy iemand anders tag voor ek jou gat skop.

    Demoerin & Parenthesis: Net vir julle moeite om te comment het julle sopas ‘n tag gewen.

    KVIR: 18 till I die – Ek hoor jou, ek het al lankal ophou ouer word…

    René: Thanks! En dankie dat jy jou prentjies ook gaan wys… 🙂

  8. Emil Mei 16, 2008 / 9:53 vm

    Ehehe! DM, verskonings! Kwansuis by jou ma – ek is seker daar hang een iewers teen ‘n muur daar by jou 😆

    Man, dis darem lank terug. Bryan Adams het toe nog net “Heaven” uit!

  9. Rustig Mei 16, 2008 / 11:45 vm

    Kan nie eens onthou of ek matriek gedoen het nie. Lyk of jy by die Oscars was.

  10. Wipneus! Mei 16, 2008 / 11:46 vm

    Pasop “Royalty” julle het kompetisie….. 😆

    Uhmmm ek is nie so braaf om my foto’s te wys nie…

  11. netjane Mei 16, 2008 / 12:03 nm

    @ Rustig & Wipneus!: Ons Jo’burg poppies doen dinge in style 😉

  12. Pikkelik Mei 16, 2008 / 1:42 nm

    Jy het tog so pragtig gelyk, so jonk, onskuldig en broos… Sweet!

  13. rosalindfranklin Mei 16, 2008 / 4:24 nm

    Nou praat jy darem. Nice.

    Ek pak nou die aand reg en kom op my matriekafskeidrok af, kan jy dit glo.

    En toe pas ek hom aan om te sien of ek nog kan inkom. Die ritsluiter op die rug kon met so 15 cm nie toekom nie.

    So my skouers is breer. Maar om my heupe en boude pas hy. Maar die ergste is dat ek in matriek gedink het ek is vet! Ai tog.Youth is wasted on the young.

  14. netjane Mei 16, 2008 / 5:10 nm

    Ag Rosa, post vir ons fotos van die rok (jy hoef nie in dit te wees nie). Niemand wil saamspeel aan my tag nie!

  15. rosalindfranklin Mei 16, 2008 / 5:21 nm

    Jou rok is regtig pragtig. Ek moet se dat dit presies die tipe rok is wat ek ook sou gekies het.

    Klassiek en tydloos.

    OK, natuurlik wag ek scan hom (die oorspronklike uit 1990) maar ek gaan my kop afsny. Gee my so uur af wat…:)

  16. Parenthesis Mei 16, 2008 / 7:51 nm

    I’d do the same, but have no idea where these photos might be. That was a long time ago ;0

  17. Die Gestorwe Soldaat Mei 17, 2008 / 10:37 vm

    Oi, TagJane! Ek belowe met my hand op my hart dat ek wraggies nie eens een matriekafskeidfoto het nie! Zilch! Maar ek sal darem seker êrens iets soortgelyk kan opgrawe…

Lewer kommentaar

