Die brein briek

Ek blog omdat dit vir my lekker is. Ek kan nonsens praat nes ek wil en nou en dan lees ‘n handjievol mense dit en as ek die dag gelukkig is kry ek nog kommentaar ook. Ek kan dit wat ek ervaar met ander mense deel en hulle opvattings oor dieselfde saak hoor. Ek kan vir myself dagboek hou. Blog is vir my ‘n social networking medium, ‘n alternatiewe en meer vermaaklike weergawe van Facebook. Ek dink juis dit was op Mnr Muller se blog wat ek die term “Faceblog” raakgelees het.

 

Tussen al die lekker skryf en lees en kommentaar lewe slaan daar egter elke nou en dan ‘n stukkie blog anxiety deur. Blog blok. Sinne wat nie wil kom nie, of ‘n idee wat daar was met slaaptyd, maar teen die oggend weg is. Ek werk nie vir dae aan posts en skaaf hier en daar soos die tyd aanstap nie. Omdat ek nie oor vreeslike ernstig sake soos wêreldvrede blog nie is dit ook nie eintlik vir my nodig om baie navorsing oor ‘n saak te doen nie. Ek skryf maar net. As ek egter die dag ‘n idee vir ‘n post in my kop gekry het en daaraan begin tik het en die ding dan nie reg wil uitwerk nie, slaan die blog anxiety deur. Sien, my brein haak vas op daai een topic. Of hy nou wil werk of nie. Soos hierdie een…

 

 

8 thoughts on “Die brein briek

  1. Da Mario Mei 13, 2008 / 7:16 vm

    Brein briek is nogal ‘n oulike term. 😉
    Ek noem dit sommer “ek het nie regtig iets om te sê nie”-dae. En dis nogal hoekom ek blog ook, social networking en omdat dit lekker is. Amper soos om saam met jou pêlle te kuier om ‘n braaivleisvuur.

    Ag jinne maar jy is oulik, selfs op dae wat jy voel dat jy nie lekker kan skryf nie!! :mrgreen:

  2. Emil Mei 13, 2008 / 10:22 vm

    Ek dink die een werk! Miskien omdat ek kan assosieer. Gaan na Time Maazine – dit help 😉

  3. Zee Mei 13, 2008 / 11:02 vm

    NJ, ek join jou club, my brein slaan maar ook lekker toe partykeer!

    Da Mario het nogal ‘n lekker beskrywing daar!

  4. Hanlie Mei 13, 2008 / 11:49 vm

    Ek moet eenvoudig leer om my idees neer te skryf, want teen die tyd dat ek iets wil skryf is my briljante idee iets van die verlede. Ironies genoeg kom baie van my idees wanneer ek kommentaar lewer op iemand anders se blog en ek iets diep en waar kwytraak. Jy sal my woord daarvoor moet neem!

  5. René Mei 13, 2008 / 12:24 nm

    Oi – shit happens Janey! Help nie mens breek jou kop daaroor nie!

    As my brein die dag briek, hou ek maar eerder verby die bloggery, anders skryf ek so deurmekaar dat selfs ek dit nie verstaan nie! That’s the beauty of blogging – jy maak soos JY smaak!! :mrgreen:

  6. demoerin Mei 13, 2008 / 12:24 nm

    Breinbriek is baie oulik! Die blog bly mos jou eie. Jy kan doen/nie doen soos jy wil!

  7. Wipneus! Mei 13, 2008 / 12:28 nm

    Breinbriek gaan my binnekort tref… ek voel dit so in my water…

  8. Dellie Mei 14, 2008 / 11:23 vm

    Breinbriek het my ook beet. Ek voel skielik verskriklik onnosel. Moet die medikasie wees.

Lewer kommentaar

